čtvrtek 7. února 2013

Úlovky...

Krásný čtvrteční večer :)

   Dneska jsem se byla trochu cournou po krámech a koupila pár věcí . Essence má teď slevněné některé výrobky na 29,90! :D Ale bohužel, než jsem se to dozvěděla, zbylo tam na mě jen pár ubohých kouksů, ale pořád lepší než nic, za tu cenu :D

Koupila jsem si:

-  Na make-up od Rimmelu MATCH perfection jsem zatím slyšela samou chválu, tak ho musím taky vyzkoušet :D
- Lesk na rty XXXL shine
- Pěnová tvářenka soufflé touch na tu jsem moc zvědavá, ještě jsem žádnou pěnovou neměla :)
- Rozjasnovač sun club, už teď můžu říct, že je moc fajn!:)
- Rtěnka NYC v odstínu 411Snowcone, za tu cenu bude asi nic moc, ale vyzkoušet se má všechno! :D



No jo, ať žijou slevy za 30kč! :D 
Troje naušnice a sada náramků :)

Přeju krásný zbytek týdne, já budu od zítřka týden u přítele, tak snad si to užijem :)
Mějte se krásně, J. :-*


Žádné komentáře:

Okomentovat